Изнасяне на мебели и офис техника 0888 575 888
От край време организацията около местене от едно място на ново такова, било то в службата или в дома е крайно неприятно задължение, за което е нужно повече от добра организация.
И както за всяка работа е добре да започнете със списък, в който да нахвърляте дейностите, които трябва да се свършат, да планувате обзавеждането, мебели, техника и всичко, което ще бъде пренасяно. Прочуването на цените на услуги по преместване, също е добра идея. Тя ще ви помогне да предвидите всеки неочакван разход, както и до каква степен и какво точно желаете да направите.
За преместване на всичко от дома ще са необходими поне няколко дни, в които да опаковате всички вещи, да извършите демонтаж на всяка мебел, която го налага, да подредите дребните неща като сувенири дрехи, посуда в кашони. Стъклени и други чупливи предмети се опаковат в специално фолио, което може да бъде закупено от магазини за опаковъчни материали или домашни потреби.
За пренасяне и извозване на всичко от дома е нужен и голям транспорт. Не малко фирми предлагат коли под наем, с голям капацитет на ремаркета и товарни части. В по-добрия случаи, хората тръгнали да местят дома се обръщат към фирми по хамалски услуги. Тогава всички по-горе споменати работи може да са в комплексна услуга предоставена от самата фирма.
За офис преместване нещата не са много по-различни от тези по преместване на дом. Разлика е единствено в това, че в офис оборудването преобладават главно техники и чупливи предмети, които налагат задължително по-голямо внимание и прецизно отношение.
Много от управителите на фирми знаят за услугите на фирми по хамалска дейност и директно работят с такива. За всички, които за първи път правят преместване, било то на дома или на офиса, е най-удачно да се проверят няколко фирми представители на товаро-разтоварни и хамалски работи. Колкото повече оферти бъдат предоставени, толкова избора ще е по-улеснен, а и за качеството на работа може да имате гарант, поради по-високата конкуренция.
Вашият коментар